Fil(l)me... Tangled - 2010

luni, 21 martie 2011

Tangled - 2010
A fost odatã ca niciodatã un strop de luminã ce-a cãzut din ceruri iar din acest strop de luminã a crecut o floare de aur fermecatã. Avea puterea de a lecui orice boalã şi ranã.
Şi aşa a apãrut pe lumeo fetiţã, o prinţesã. Cu un pãr  auriu, minunat.
Ea e Rapunzel! 
Numele meu adevãrat este Eugene Fitzherbert.
Am încercat sã te previn în ceea ce priveşte lumea de afarã.
E tenebrã, egoistã şi crudã. Distruge pânã şi cea mai micuţã razã de fericire.


Un film de animaţie extraordinar!
Vi-l recomand cu mare drag.


14 opinii:

Scorchfield spunea...

Văzut!
Merită!
:)

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, Scorhfield!
Dap, mi-a placut in mod deosebi.

basescul spunea...

O saptamana reusita man !

andreiraduM spunea...

:)
Man, multumesc asemenea.

ai vazut filmul?!

basescul spunea...

Vazut trailler, man
Dragut

andreiraduM spunea...

sper sa te hotarasti sa vezi filmul!
:)
calitatea este la SUPERLATIV (din toate punctele de vedere)
:))

Karla spunea...

Io nu stiu daca ma duc sa vaz filmul (desi cred ca pe Max l-ar interesa) da' am cumparat papusile pentru nepotele. Waw, ce bucurie pe fetite, nu-ti povestesc, m-am topit pur-si-simplu :)

pandhora spunea...

da...cred ca trebuie sa-l vad :)

Anonim spunea...

:)
Cred că o să-mi placă!

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, tuturor!

Karla, nu il evita. Vei vedea ca nu este un film dedicat copiilor. Si eu am fost sceptic... pana l-am vazut.
A trebuit sa-l vad si a doua oara, pentru a-i remarca detaliile. Este realizat IMPECABIL din toate punctele de vedere.

Pandhora, astept impresii! :)

Blue, eu sunt convins ca-ti va place foarte mult.
:)

andreiraduM spunea...

P.s. - Karla, voiam sa scriu ca filmul nu este dedicat numai copiilor.
:)

Rontziki spunea...

Daaa, super film! Mi-a plăcut ffff mult :)

Nima spunea...

:)))
De muuuuult, am incercat sa-ti spun povestea asta, dar ...m-ai repezit cu :" recomandare sau insinuare ?"
Tu o prezinti ...superb ! >:D<

andreiraduM spunea...

Buna de dimineata, tuturor!
:)
Rontziki, si mie mi-a placut f.f.f.f. mult.

:)
Nima, filmul a aparut anul trecut, iar povestea este fascinanta pentru ca imbina elemente vechi cu elemente moderne... plus o grafica extraordinara.
:)
Si ce mi-ai raspuns la intrebare?!
:)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive