imaginatie si consumerism...

vineri, 27 mai 2011

12 opinii:

alessia spunea...

Daaaa! BUNĂ dimineaţa se cheamă asta :)))

O zi zâmbăreaţă în continuare, zâmbet de Soare! :)

Administrator spunea...

:)))

Anonim spunea...

saracele victime colaterale! :(

Sfarsit de saptamana inzestrat cu odihna si recreere iti doresc , frunza ganditoare ! :))

Sophie spunea...

:)) ziua mea e mult mai frumoasa acum

pandhora spunea...

am ras si eu si colega mea...super tare :))
pot sa ma pregatesc de w-end :)
multumesc andrei...un w-end zglobiu sa, ai iti doresc cu tot dragul :))

Sorin spunea...

Salutări !
Hai că-i bună asta !!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Super tare filmulețul!
Un weekend de vis!

Irina spunea...

:)) Si apoi a venti Ice Age :))

Rontziki spunea...

Foarte amuzantă! I-aş zice imaginaţie şi ironie la adresa consumerismului :)) Sau oi vedea eu jumătatea plină a paharului...

RobertN spunea...

e de vanzare? vine canicula!

Dan Ioanitescu spunea...

Buna dimineataaaaa....!!!
Hai de luni cu reclame mincinoase! :))

Reclama MINTE DE INGHEATA APELE. :)))

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, frumosilor, chiparosilor!

alessia, dimineti cu ferestre deschise - spune cantecul!
:))

Maria
:))


Alm, din "poveste" nu prea reiese ca ar fi victime colaterale...
:)
Multumesc. Chiar asa a si fost. Numai gandul tau este culpabil!
:))

Sophie, ma bucur ca te-a inveselit.
Am intrat pe blogul tau si m-am indragostit de maci!
:))

pandhora,
:))
Iti multumesc frumos pentru urari. Si gandul tau este culpabil pentru sfarsitul meu de saptamana MINUNAT!

SoriN-ule,
dap! Cata imaginatie incape intr-o tartacutza, nu?!
:))

Colt de rai,
SI gandul tau este culpabil pentru sfarsitul meu de saptamana minunat.
Multumesc frumos.

Irina,
:))
cred!

Rontziki, asa am vazut si eu lucrurile, insa nu am putut sa nu ma amuz copios.
:))

RobertN, da, e de vanzare... dar numai ciuingamul. Nu stim ce efect are asupra sapiensului...
Dar putem incerca, nu?!
:))

Bunule, 'neatza!
Pai reclamele mincinoase sunt "perpetuum mobile".

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive