Serban Tomsa a scris:

vineri, 13 mai 2011

Vreau într-o închisoare norvegiană !

Am văzut la tv o emisiune din care rezulta că pușcăriașii norvegieni sunt printre cei mai fericiți oameni din lume. Locuiau pe o insulă și se mișcau în libertate. Aveau camere individuale mai bune decât găsim în hotelurile de lux din România.
Mergeau la pescuit, se zbenguiau.  Munceau, de voie, la ferma proprie. Aveau dreptul la 18 zile de concediu anual, în afara insulei. Aer, verdeață, sănătate.
Fără șefi.  
Fără facturi și alte poveri fiscale.
Fără politică și troglodiți agresivi.
„Sunt fericit aici ”, mărturisea un deținut care își hăcuise părinții.

Marea pușcărie numită România e îngrozitoare.
Pare suportabilă numai pentru gardieni.
Aș vrea să stau și eu într-o pușcărie norvegiană  și să mă odihnesc o vreme.
(Serban Tomsa)
Merita articolul de pus in rama.

12 opinii:

alessia spunea...

Şi mie mi-a plăcut ştirea!:))

Iat-o aici:

http://stirileprotv.ro/stiri/international/inchisoare-de-lux-in-norvegia-plasme-in-celule-si-pereti-cu-grafitti.html

Ei, când punem de-o infracţiune în Norvegia?!
Eu mă duc să-mi fac rezervare la avion!
Cred că deja e foarte târziu, nu?! :)))

alessia spunea...

A mai fost pe undeva, la o televiziune, şi reportajul realizat acolo, dar nu mai ştiu la care.
Merită găsit. E...antologic! :))

alessia spunea...

Am gasit-o!

http://www.antena3.ro/la-inchisoare-ca-in-vacanta-conditii-de-lux-pentru-criminali-la-un-penitenciar-din-norvegia-124677.html

:)

Şerban Tomşa spunea...

Andrei,
mă bucur mult că ți-a plăcut postarea. :)

andreiraduM spunea...

Serban, te salut!
iarta-ma ca nu ti-am cerut aprobarea, insa am incercat de vreo doua ori sa-ti las mesaj, dar nu am reusit, asa ca mi-am asumat riscul de rigoare.
Mi-a placut foarte mult, de aceea, eu am pus postarea-n rama!
CATA DREPTATE AI!
Iti multumesc frumos pentru intelegere.

andreiraduM spunea...

alessia, la noi, ca la NOI!
:(

Rontziki spunea...

Că tot aşteptam un semn ca să-mi dau demisia şi să fug în lume...să fie ăsta semnul?! :))

Fuga în lume poate începe foarte bine cu o vacanţă pe o insulă norvegiană...tre' să studiez legislaţia de pe la ei să văd cam ce-ar trebui să comit să nu stau nici prea mult :))

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Aceia nu este pușcărie!
Este ca o stațiune,decât că mai
faci câte ceva..și eu aș vrea acolo!
Un weekend excelent,Andrei!

Septembrie spunea...

Bună seara, bună seara....mă bucur de "revedere"..:) Dap, lista-i deschisă...cine mai dorește?

Anonim spunea...

Andreiule, vezi ka ai un amanet la mine,

Tudor Enea spunea...

circula odata o poanta cu un baiat de la tara care intrase in puscarie. Intr-o zi a primit vizita mamei sale care l-a intrebat:
Ti-e bine aici? Ai de toate? Nu te supara nimeni? Manaci suficient? Faci miscare suficienta?
Si baiatul a raspuns ca ii este bine, grdienii ii sunt prieteni , colegii la fel, are mancare buna, televizor si munceste onorabil pentru toate astea. Si atunci mama grijulie i-a spus: Atunci sa ai grija baiete, sa nu te dea afara!

angi spunea...

De multe ori si eu ma intreb cine este cu adevarat puscariasul!
In tarile alea Nordice totul pare ...am vrut sa spun roz,dar spun mai degraba VERDE.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive