Vikend frumos, tuturor!

vineri, 24 iunie 2011

22 opinii:

Sophie spunea...

cu soare fara ploaie :)

andreiraduM spunea...

... ba cu ploaie!
Ai vazut filmuletzul?!
:))

Scorchfield spunea...

ursoaica deşteaptă!

:)

andreiraduM spunea...

O mama cu prestanta!
Te salut, Scorchfield!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Mulțumesc.
Weekend de vis să ai!

Administrator spunea...

:)))
WE racoros !

alessia spunea...

"Numai mamă să nu fii", deh! :))

Vikend frumos şi ţie, zâmbet de Soare!
Aşteptăm să te întorci odihnit şi la fel de...hlizit! :)
Şi, dacă se poate, şi cu nişte fotografii faine, na!

Pup şi îmbrăţişare maaareee, rotuuundăăă, de gaşcă :)

andreiraduM spunea...

:)
Mariaaaaaa, sarut'mana.
Astept ploaia ca pe painea calda din cuptorul bunicii din copilarie.
:)
Sarut'mana. Si tie unul precum ti-l doresti.


colt de rai, sarut'mana.
Multumesc si eu.
Sa-ti fie sfarsitul de saptamana BUCURIE!

andreiraduM spunea...

alessia, hai tu, ca asta-i mama hotarata. Nu si-a luat talpasita tiptil-tiptil, lasandu-l pe rebelul mic cocotat intr-un firav copac!
:))
Daaa, imbratisare maaare, rotunda, de gashca!
Mi-e dor!

Nu plec in vikendu asta ca se-anunta tare racoros. O sa stau cu burta-n balta, precum un pestisor de aur!
:))

alessia spunea...

Înseamnă că tre' să ne gândim la nişte dorinţe! Eeeeeeeeeee!!!
Fug să-mi fac o listă! :)))

RobertN spunea...

ce figura... credeam ca macar mamele ursoaice au parte de mai multa intelegere.
numai bine!

Administrator spunea...

Asta-i mama din aia: "Ori vii tu la mine acum, ori ... Numar pana la 3. Trei !!!

Administrator spunea...

si acum inchid ghilimelele "
:))

arcadia spunea...

Şi ţie aşişderea! :)

IULISA spunea...

Iti doresc astăzi să ai un weekend minunat ,gânduri bune care sa te insoteasca pretutindeni

Sorin spunea...

Salutare Andrei !
Un sfârşit de săptămână relaxant ! cu ploaie sau fără chiar nu mai contează ...

pandhora spunea...

un pui capos si o mama hotarata...pana la urma....mama stie :)
w-end-ul a inceput deja...sa te bucuri de el andrei...si eu astept ploaia cu toate ca planificasem sa mergem la padure...dar...:)

Rontziki spunea...

W/e fain şi ţie! :)
Puţin câte puţin am revenit şi eu prin blogosferă şi te-am "pocnit" cu o leapşă :D Sper să-ţi placă :)

Se-cret spunea...

Să-ți fie sfârșitul de săptămână plăcut și zâmbitor!

Dan Ioanitescu spunea...

Buna ziua tutror si bine te-am gasit Andrei,
Te-am gasit?
Am aflat cu bucurie ca azi nu creste iarba datorita weekendului care a trecut. Cu cat weekendul a fost mai frumos cu atat iarba se obstineaza sa creasca... Numai maine nu-i poimaine! :)

Anonim spunea...

n-am inca timp sa citesc si sa comentez, dar am venit numaidecat sa las o imbratisare si un buchet de multumiri ! Toate cate le-ai lasat la mine la portita au fost de mare ajutor . Multumesc omule precum o frunza ! >:D<

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, frumosilor, chiparosilor!

Alm, sarut'mana.
Bucurie mare sa te revad "acasa".
Multumesc din suflet pentru tot.
Imbratisare maaare, totunda, de gashca.


Bunule, te salut!
Iarba creste, numa ca omu' nu vrea sa vada asta... asa mai are un pretext pentru lenevit!
:))

Se-cret, te salut. Multumesc frumos. Fuse... si se duse!
:))

Rontziki, sarut'mana!
Bine-ai revenit. Chiar ma gandeam cat de lunga ti-e vacanta...
:))
Trec mai tarziu sa preiau "leapsha"!


phandora, sarut'mana!
M-am bucurat dar, ca de fiecare data, a trecut mult prea repede.
:)

SoriN-ule, te salut, man!
Multam. Mi-am balacit un pic dar nu suficient. Mai vreau ceva ploaie.
:))

Iulisa, sarut'mana!
:)
Si tu esti vinovata de faptul ca vikendul meu a fost asa de frumos...
:)
Multumesc mult.


arcadia, sarut'mana!
:)
Multam frumos. Abia astept o noua "disputa" in casuta ta... dar mai mult astept citronada aceea delicioasa care deschide apetitul de sporovait!
:)

Maria, e mama de mama!
:))

RobertN, te salut man!
Pai nu e intelegatoare?!


O saptamana frumoasa, tuturor!

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive