Two Steps From Hell

duminică, 29 ianuarie 2012





10 opinii:

Nima spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ASj81daun5Q&feature=related

>:D<

andreiraduM spunea...

:)
sarut'mana!
L-am inserat si pe cel pe care mi l-ai recomandat!
O duminica minunata.

Nima spunea...

Mare minune sti tu ! De doua zile le acult, cautandu-mi cuvinte la nelamaritele trairi :)

O duminica Buna !

Nima spunea...

"esti" :D

Nima spunea...

:)) nu mai stiu sa scriu ! :D
Iertare !
Pe-nserate voi posta si eu ce-i aici la tine .
Multumesc !

Dan Ioanitescu spunea...

Buna seara Andrei,

Trei marsuri eroice si glorioase si un cantec cu final fericit si promitator
... Mesajul tau muzical cu apelul la solidaritate, la vointa comuna, indreptate catre un scop salvator, reuseste sa faca chiar mai mult decat cel scris, din articolul precedent...
Le-am ascultat cu atentie si am inteles.
:)
O duminica seara frumoasa iti doresc..

Administrator spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bjlBCAx6330&feature=related

O noapte linistita !

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, frumosilor, chiparosilor!
O noua saptamana e gata sa se deruleze. Suntem sau nu constienti de ceea ce se intampla in jurul nostru, de NOI DEPINDE!

Nima, sarut'mana.
"nelamurite trairi", lamurite actiuni!
:))
Bunule, te salut!
De-am fi asa cum fiecare dintre noi isi doreste, gandeste, simte, in side!
De-am fi!

Mariaaaaaaaa, cum ar spune Paulie, sarut'mana!
Bucuria revederii.
Dap, le stiu pe toate.
Toate, sunt in felul lor... sublime!
Multimea din piata universitatii mi-a adus aminte de "two steps from hell"!
Sa aveti o saptamana minunata.
Imbratisareeeeeee, mareeeeeeeeeeeee, rotunda, de gashca!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Mulțumesc!
O săptămânî cât mai plăcută îți doresc!

RobertN spunea...

O saptamana cat mai buna iti doresc si tie!

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive