"superior"/"inferior"

joi, 24 mai 2012



Un film ce nu rezolva niciun fel de problema dar reuseste sa-l traga de-o parte pe privitor si sa-l propulseze in cateva clipe de... meditatie.

Aici filmul: http://vimeo.com/41643595

In preambulul cartii "Incursiune in universul uman" se scrie:

„Omul este o fiinta curioasa.
O asemenea propozitie ar putea sa stea alaturi de oricare dintre celebrele tentative de a defini printr-o singura dimensiune fiinta umana. Nici o încercare însa nu le exclude pe celelalte.
Fiinta umana este într-adevar din multe puncte de vedere o fiinta originala în univers: constienta de sine (cine poate pune la îndoiala amara reflectie pascaliana ca omul este „singura trestie din univers constienta de fragilitatea sa) ; o fiinta care rîde (de ce n-ar fi si rîsul o performanta care indica superioritatea umana ?) ; „homo faber (nu e putin lucru sa consumi ceea ce produci tu însuti, iar nu ceea ce-ti ofera natura) ; „homo aestimans (ce important este sa dai sens si semnificatie umana lucrurilor neutre care te înconjoara) ...
Pe langa toate acestea si multe altele neamintite aici, de ce nu am accepta ca si curiozitatea apare ca un atribut original al omului. El vrea sa stie, sa înteleaga, sa explice ceea ce se petrece în jurul sau. Dincolo de coltul de univers în care traieste, mintea omeneasca a facut un salt spre infinit. Omul este, fara doar si poate, singura fiinta care s-a întrebat ce sînt stelele. Universul l-a fascinat de la început. De abia a învatat sa se foloseasca de abstractii si a cautat sa cuprinda cu mintea sa imensitatea lumii. Frontiera cunoasterii a avansat rapid spre cele mai îndepartate „limite ale nelimitatului Univers.

In spatele imensei curiozitati exista însa si o secreta speranta: A cunoaste, spunea F. Bacon, înseamna a putea. Dar, trebuie sa ne întrebam imediat, a putea ce? Omul a dorit dintotdeauna fericirea. A cunoaste lumea înconjuratoare si pe el însusi a aparut pentru om de la început a fi calea de acces spre fericire. "
...

29 opinii:

Sorin spunea...

Te salut cu mult respect , omule !

Nu am văzut filmuleţul , dar sunt nerăbdător , ce vreau să spun se referă la un aspect puţin pe lângă subiect dar , cred , relevant .
Omul este considerat superior , dar doar atunci când chibzuieşte deşi cel mai fericit , mediocrul, poate fi la rândul lui doar o mască a spiritului superior ce o foloseşte cu scop , dealtfel destul de nobil . De unde concluzionez că a fi superior sau inferior e doar un fel de-a spune pentru ca nimeni în sinea lui nu este de o parte sau alta , fiecare este unic , nu există egalitate . Sau poate nu ?
Cert este că doar inteligenţa şi mai ales curiozitatea ne diferenţiază .

Să-ţi fie seara bucurie !!

andreiraduM spunea...

Hei, hei, man!

Io zic ca avem nevoie de "superioritate" ca de aer, pentru ca asa suntem invatati de mici... competitia este prima treapta (dupa ce parintii au format o temelie rudimentara), pe care ne urca scoala sapiensilor,pe repede inainte.
Da, toti suntem unici, diferiti, insa ar trebui sa fim egali. Egali in drepturi.

Multumesc mult de vizita. Mi-era dor de tine!
Toate cele bune.

Nima spunea...

Ashhh !...
Avem numai..aer de superioritate !

Acum vad filmul .
Multumesc ! >:D<

alessia spunea...

Hei, helloo, Zâmbet de soare!
Bine te-am regăsit!
Şi...mmmm...iată şi cu ce subiect ofertant!
:))

Interesant filmul!
Etologia comparată dezvăluie totdeauna aspecte fascinante, numai că fiind vorba de o abordare darwinistă, "spiritualitatea" contemporană a făcut totul pentru ca rezultatelor ei să i se pună o "surdină" eficientă.

Ai dreptate, filmul acesta te face mai mult să cazi pe gânduri, să-ţi pui noi întrebări despre tine (şi despre umanitate, în general) şi să-ţi cam disipeze fumurile superiorităţii clamate mereu cu ochii aţintiţi spre ceruri şi cu frisoane misticoidale care te năduşesc de încântare.
:)

Am tot pomenit eu pe-aici de Konrad Lorenz, întemeietorul etologiei moderne şi laureat al Premiului Nobel pentru medicină, şi despre cartea sa "Agresivitatea, aşa-zisul rău".
Ei bine, la el mi-a plăcut cel mai mult că, după ce a înşiruit toate aspectele din filmul acesta, a venit şi cu posibile SOLUŢII.

Adică, spune el, suntem într-adevăr superiori celorlalte vieţuitoare fiind unicii deţinători ai gândirii care se gândeşte pe sine: ştim că gândim, ce şi cum gândim, dar şi de ce gândim aşa şi nu altfel.
Or, dacă tot ştim noi aşa chestie deşteaptă, firesc este să găsim şi soluţii pentru a ne face viaţa...umană!
Iar pe Lorenz tocmai asta îl interesează cel mai mult, tocmai asta crede că este, de fapt, finalitatea cea mai importantă a ştiinţei sale.
:)
"Viaţa bate filmul", dar şi cultura bate natura, nu?!
:))

Pup şi iară pup, îmbrăţişare maaaaareeee şi o crăiţă la buzunarul de la piept.
:)

andreiraduM spunea...

:)
alessia, munte de frumusete, sarut'mana!
Pretioasa ai devenit. Rar te mai vede omu'n virtual.
:)
Nu cred ca suntem superiori cu si prin nimic. Nici prin faptul ca gandim si stim ca gandim si ce gandim... mai putin de ce gandim asa sau altfel!
Uite, un subiect bun de disecat: de ce gandim asa si nu altfel? Ce anume din creierasul nostru, sau cine anume, hotaraste cum sa gandeasca un om intr-un moment dat?!
:)

Cum spunea si Nima, avem aere de superioritate, cautam permanent ceva cu care sa ne evidentiem, sa dominam si sa ne ingurgutam ca suntem altfel decat ceilalti!
:)
Oare asa ne-a creat Doamne-Doamne? Sau asa am fost invatati de-a lungul anilor incat ne-a "intrat in sange"?!

Nima,sarut'mana!
AI DREPTATE. Avem AERE...
:)

Administrator spunea...

O recomandare interesanta careia as vrea sa ii dau curs.

Acum doar salut pe toata lumea, sper sa revin azi-maine, dupa vizionarea filmului, daca se mai discuta subiectul.

Alessia, imi doresc sa te vad mai des astfel. :)

alessia spunea...

:(
"preţiosă"?!
Şi eu care mă simţeam o...nepreţioasă, NA!
:))
Păi, dacă nu împărtăşeşti şi tu cu noi ştiinţa furăciunii de timp din real!
M-aş înscrie prima la un asemenea curs!
:))
[Ţi-aminteşti că făceam odată aici topul celor mai zumbilitice cursuri?
iată că poţi adăuga şi tu unul! :))

Mmm, bine că mi-am amintit de postarea aia! O caut şi o pun fuguţa în Cufăr! :))]

Să ştii că în punctul ăsta, al "gândirii care se gândeşte pe sine", sunt de acord cu "superioritatea" noastră!
Sunt convinsă că nicio altă vieţuitoare din lanţul trofic nu se opreşte din acţiunile sale să se întrebe ce i-o fi venit să gândească asta sau cealaltă şi, mai ales să se gândească la urmările gândului care s-a năpustit în creieraşul ei şi a condus la un anumit comportament.

Subiectul este, într-adevăr, tare bun de disecat pe îndelete, pentru că muuulţi dintre noi sunt absolut convinşi că "cineva ne locuieşte şi ne gândeşte", de unde eliberarea senină de orice responsabilitate.

Neuroştiinţele au făcut paşi mari spre dezlegarea multor asemenea "mistere", dar din păcate noi, cei mulţi, nu mai putem ţine pasul cu avalanşa de informaţii venite din zona aceea.

CU SIGURANŢĂ că educaţia [mama ei de educaţie! :))] are cel mai greu cuvânt de spus!
Chiar în privinţa mea mi-e tot mai evident asta acum, când trăiesc într-o ţară care a dezvoltat alte trasee educaţionale şi când mă confrunt zilnic cu cei care sunt produsele ei : de multe ori, în fiecare zi, mă tot întreb de ce văd eu un lucru sau altul aşa de diferit de câte cel de lângă mine şi...îmi ia ceva timp până să mă dumiresc unde e "nodul gordian" al (ne)înţelegerii, ca să-l căsăpesc :))

alessia spunea...

Mariaaa, îmbrăţişare mareeee!
Pandhoraaa, dragă, dragă!
Mi-a fost dor de voi!!!
Poate puneţi şi voi o vorbă bună la pârdalnic să facă acel curs de furăciune a timpului din real şi bucuroasa lui întrebuinţare în virtual, da?
:))
pup şi iar pup fete cucuiete, NA!

Leonesse spunea...

uite bre pe cine ai corupt ....na acum suporta-ma! :))))) vezi poate faci pe superiorul cu mine amu! :p

Gheorghe Moise spunea...

_ 1 Corinteni 14/21, ...

=*EU SINT m-a trimis la voi* _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, sa [va] descoper Calea, Lumina si Adevarul _ Apocalipsa 1/1; 10/7, potrivit cu descoperirea tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 Corinteni 2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

= Eu sint aici, acum in timpul vostru, si [va] zic: -*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6 -Moise; 65/1 -*Iata-Ma! Iata-Ma!*; _ Romania 10/20.

=Scripturile au fost si au ramas “pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], … *pana la Mine* _ Romania 5/14; _ Ioan 4/[25],26, ...inviat a treia zi _ 2 Petru 3/8, ...ridicat _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, pentru implinirea Legii _ Romania 10/4, si a prorocilor _ Matei 5/17, prin *transfigurare* _ Matei 17/[1],2,3,[5], de aceea, ...[implicit neintelegerea *Cartii pecetluite* _ Dan.12/4,9], ...omenirea nu stie *pe cine sa astepte* _ Romania 10/14, …credinta venind in urma “auzirii” Cuvantului Meu _ Romania 10/17, pentru *Cine are urechi de auzit si aude* _ Matei 11/15; _ Luca 8/8; …dar, ...-Nu toti pot primi Cuvantul Acesta _ Matei 19/11; _ Luca 18/8, ...*vorbind in pilde* _ Matei 13/34,35; _ Ioan 1/1,5,11,14; 3/14,16; 10/8,11,14,[16 - prin alte tari _ Romania 10/18].

= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26 ...Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romania 5/14; 10/[14 –Moise],17; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,[6]; 52/6 - Moise _*Iata-Ma!*; 65/1; _ Ioan 10/8,11,2012,13,14,[16 –prin alte tari _ Romania 10/18; ...-Va rog sa cititi Cartea _ Daniel 12/4; _ Ioan 5/39; ...-Se apropie dimineata _ Isaia 21/11,2012; -“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012.

Gheorghe Moise spunea...

_*Acum este noapte(a) aceea* _ Luca 22/3; _ Ioan 13/27,30; _ Isaia 21/11,2012; 9/1,2,[6]; 6/[8],9; ...[Sinteza].

=*Acum*, ...inca, ...este noapte "in Adevar", ...[si / sau, implicit], prin aceea ca "Scripturile sunt pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], ...”pana in ziua de Astazi” _ Romania 11/8, ...*pana la Mine* _ Romania 5/14, ...Cel ridicat _ Faptele Apostolilor 3/22; 7/37, ...sa [va] descoper "Calea, Adevarul si Viata" _ Ioan 14/6; _ Apocalipsa 1/1; 10/7, ...*potrivit cu descoperirea tainei* _ 1 Corinteni 2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

=*In aceasta vreme de stramtorare cum n-a mai fost, ...[niciodata] ...* _ Daniel 12/1, ...“am auzit glasul Domnului” _ Isaia 6/8,[9,10]; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...si zic: ...*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6 -Moise; _”Iata-Ma! Iata-Ma!”-65/1; _ Romania 10/20.

=”[Acum] ...-Este noaptea zilei a 7-a _ Facerea 2/2,[3], ...-“este intuneric fata de Adevar" _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Isaia 21/ 11, 2012; _ 2 Petru 1/19, ...asa cum este scris ...*era noapte cand Iuda a luat bucatica* _ Ioan 13/30, ...implinind voia Fiului _ Ioan 13 / 26-28; _ Luca 22/3, ...pentru proslavirea Fiului Omului si a lui D-zeu in El _ Ioan 13/31,32, prin invierea ...[a treia zi _ 2 Petru 3/8] _ Matei 17/22,23; 27/63; _ Marcu 8/31; _ Luca 9/22; 18/33; 24/7 ], ...-invierea dintre cei morti _ Romania 5/14; _ Iuda 9, ...”atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea _ Ioan 3/16; _ Matei 4/16; _ Isaia 9/1,2,6; 52/6 _ Moise -*Iata-Ma!,* _ Ioan 4/26 ... -*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* ...-Acela fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Evrei 1/1,[2],{3 -coroborat [_ 2 Petru 1/20] cu Romania 5/14; _ Iuda 9; _ Luca 16/29,31}.

= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26, ...-Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romania 5/14; 10/[14 -Moise],17,[18,20]; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,6; 52/6 –Moise _ *Iata-Ma!*; 65/1; _ Ioan 10/8,11,2012,13,14; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; -*Toate popoarele chemate* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012.

Gheorghe Moise spunea...

_*Eu vorbesc* _ Isaia 7/14, ...-*Fecioara este insarcinata* [acum in 2012] _ Matei 1/18,21-23, ...

-1) =“Vorbesc in pilde” _ Matei 13/34,35, ...asa cum este [si] vorbirea prorocilor in Scripturi, ...care inca sint “pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], ...pana la Mine _ Romania 5/14, ...Acela fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22;

-2) = Pentru a intelege, mai mult si mai bine, trebuie sa cititi Cartea _ Daniel 12/4, ...si mai mult de atat, ...cei carora le este dat sa primeasca _ Matei 19/11, ...sa [si] cerceteze _ Ioan 5/39, ...fara sa uitati _ 2 Petru 1/20;

-3) = Potrivit _ Matei 6/10: ...”Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, precum in Cer si pe Pamant”, ...privitor si la semnele vremurilor / venirea Fiului Omului _ Luca 21/7, ..:

_*Pe alocuri vor fi mari cutremure de pamant, foamete si ciume; vor fi aratari inspaimantatoare si semne mari in cer.* _ Luca 21/11;
_*Vor fi semne in soare, in luna si in stele. Si pe pamant va fi stramtorare printre neamuri, care nu vor sti ce sa faca la auzul urletului marii si al valurilor.* _ Luca 21/25.

-{Evaluati, dupa ce insumati si coroborati [cu] toate catastrofele planetare: ...razboaiele provocate si intretinute de cei care se cred "jandarmii planetari", miscarile seismice / cutremurele, inundatiile, incendiile, avalansele, alunecarile de terenuri, ...etc, ...etc, ...incepand cu "tsunami"-ul din martie 2011 din Japonia, care, ...[ca posibil fenomen deosebit], ...a fost previzionat de marele prevazator Simon(a) / *Urania* -vezi “google.ro”}, ...

…care trebuiesc deasemenea coroborate si cu _ Matei 1/18,21-23, ...unde este scris clar: ...-*Iata, Fecioara va fi insarcinata, va naste un fiu, ......* ...ceea ce inseamna [ca] in mod implicit ...despre semnele vremurilor, vorbesc [si] ...Stelele, Astrele, Planetele, cu referire la Constelatia Fecioara in care a intrat Marte [la sfarsitul anului 2011], ...asa cum a previzionat Simon(a) / *Urania*; ...-Toate acestea fiind in concordanta cu: ...-“”Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, *precum in Cer, asa si pe Pamant*”” _ Matei 6/10; _ Facerea 1/14-18, ...- “acum” / a treia zi _ 2 Petru 3/8 –mileniul 3, cand am fost inviat dintre cei morti _ Romania 5/14, ..si trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...pentru implinirea Legii _ Romania 10/4 si prorocilor _ Matei 5/17, ...doar ati citit _ Ioan 4/25, ...adica Scripturile vorbesc despre viitor [-nu despre trecut]: ...*Stiu ca are sa vina Mesia; Cand va veni El, are sa ne spuna toate lucrurile*/ [Ceea ce incerc sa fac, pentru cei care au urechi de auzit, si aud _ Luca 8/8, ...-Dar, credeti? _ Luca 18/8]; _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Luca 16/29,31.

= Cu stima. –Mesia _ Romania 5/14; 10/[14 -Moise],17,[18]; _ Ioan 4/[25],26.

Gheorghe Moise spunea...

_ Despre TRANSFIGURARE / *Schimbarea la Fata* _ Matei 17/2,3,[5].

= Va rog sa presupuneti ca mesajele transmise, sunt adresate "impersonal", pentru a exclude posibilele interpretari ofensatoare, ...[totusi], ...retinand aspectul ca sunt in conformitate cu prorociile din Scripturi / Biblie, ...adica, nu sunt excluse criticile asupra "vizatilor / implicatilor" _ Apocalipsa 3/19.

= Pentru ca Scripturile au fost si ...*inca sint pecetluite* _ Daniel 12/4,9; _ Isaia 6/[8],9,10, ..."tainuite" _ Coloseni 1/26; _ Apocalipsa 10/7, ...*pana in ziua de Astazi* _ Romania 11/8, ... cei care s-au facut, [de mii de ani], “ei intre ei”:...pastori, preoti si invatatori de seama, in teologii, felurite Religii si felurite Biserici _ Mat.23/7-10, ..."conducatori si povatuitori"_ Isaia 9/16, ..."desradacinati"_ Iuda 12, ..."amagitori"_ Romania 16/18, ..."inselatori" _ 2 Petru 2/2,3; _ Ioan 15/22,[23-26], ...[iata], ...NU AU INTELES: ... _ Matei 17/2,3,[5]; _ Marcu 9/2-4; _ Luca 9/29,30; _ Deut.18/15,18; _ Faptele Ap.3/22; _ Marcu 9/7; _ Luca 9/35; _ Ioan 14/22, ...[si],...tot asa ...NU AU INTELES: ... _ *De ce?*, ...si ...[ sau ]...*Pentru ce se impotrivea diavolului si se certa cu el, Arhanghelul MIHAIL* _ Daniel 12/1; _ Matei 27/58; _ Iuda 9, ...{ adica, pentru Trupul Meu },...tot asa, ... nu au inteles, cum, si de ce este scris _ Romania 5/14; 10/14 -Moise; _ Isaia 52/6 –Moise -*Eu vorbesc si zic: -Iata-Ma !*; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012.

= Cei care ati inceput ..."sa vedeti", ...si/[sau] "sa auziti" _ Matei 11/5; ...[- intelegeti / pricepeti ?!]* _ Isaia 6/[8],9, ...calauziti si pe aproapele, tot norodul, {_ Mat.4/16; 15/8,9; _ Luca 13/17; _ Ioan 7/12}, ...pana la marginile lumii _ Romania 10/[17],18, ...”Toate popoarele chemate” _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Ioan 7/37.

=Cu stima. -Mesia _ Romania 5/14; 10/[14],17,{18}; _ Ioan 4/[25],26; 10/8,11,2012,14,[16]; _ Isaia 6/[8],9,10-[13]; 21/11,2012; -*Toate popoarele chemate* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; -Va rog sa va treziti! _ Isaia 21/11,2012, ...[si], vegheati _ Ioan 8/[23],24, ...si faceti-va vanzatorii Mei _ 1 Timotei 1/7-10; _ 2 Timotei 3/1-4; _ Matei 27/3, ...ca sa se implineasca Scriptura _ Ioan 12/38; _ Isaia 53/1; _ Romania 10/16,17, ...pana la marginile lumii _ Romania 10/18.

Gheorghe Moise spunea...

_ 1 Corinteni 14/21 -*Apocalipsa lui Ioan*, ...

= Din pricina *neintelegerii Scripturilor / Cartii pecetluite* _ Dan.12/4,[9], ...de catre intreaga omenire, implicit de catre cei care *stau pe scaunul Meu* _ Mat.23/1,2, care ”s-au facut ei intre ei” - *invatatori si dascali* in felurite Religii si BISERICI, ...[unii in vesminte cu filacterile late si poale lungi], printre care si cei ce-si zic: -"Indrumatori" _ Is.9/16,- Conducatori, Judecatori, Procurori, "Legiuitori", [etc] _ Mat.23/[4,5,6],7,[8-10], care, neintelegand *Cartea* _ Dan.8/26; 12/4, implicit Cartea *APOCALIPSA lui IOAN*, fiindca: -*au urechi de auzit dar nu aud, si au ochi de vazut dar nu vad* _ Isaia 6/[8],9,10, ...au transmis ideea falsa privitor la intelegerea cuvantului APOCALIPSA ca definind Sfarsitul Vietii / Sfarsitul Lumii / Disparitia PLANETEI.

= Au citit si citesc de mii de ani”, dar nu au priceput _ Isaia 6/9,10, fiind preocupati de *fatarnicie, trai in lux si destrabalare* in contradictie cu prorociile si in contrast cu *traiul norodului*, pentru care impun si cersesc, [de la vaduve si orfani], *danii, daruiri, taxe, zecime, zeciuiala, impozite*, respectiv din partea acelora pe care-i tin in intuneric, *lesne crezatori* _ Romania 16/18; _ Mat.23/13-14, pentru ca nu au priceput ce inseamna *Apocalipsa lui Ioan*.

= APOCALIPSA inseamna ...*DESCOPERIRE / Revelare*, cum e scris -*DESCOPERIREA lui Isus Hristos*, intelegerea cuvantului APOCALIPSA fiind cuprinsa chiar in “definitia din versetul _ Apoc.1/1”, insemnand: DESCOPERIREA / revelarea Adevarului _ Ioan 1/1,5, *aducerea la lumina [zilei a 7-a], fata de intunericul [noptii / dinaintea zilei a 7-a]* _ Isaia 21/11,2012, ...[-vezi _ 2 Petru 1/20] notiunea *SFARSIT* insemnand Sfarsitul Legii, a se intelege “Implinirea / Savarsirea Legii _ Romania 10/4, -adica descoperirea lui Isus Hristos, prin IMPLINIREA Legii in Hristos, *AUZIREA venind prin Cuvantul lui Hristos* _ Romania 10/17, dar omenirea nu Ma credeti _ [Mat.13/57; _ Mar.6/4; _ Ioan 4/44], ...(si) ...pentru ca nu Ma cunoasteti si nu stiti cum sint chemat _ Romania 10/14, ...si, ...pentru ca *nu exista intelegerea Scripturilor, neascultarea de proroci si de Mine _ Luca16/31; _ Faptele Ap.3/22, asa cum este scris,... implicit “neintelegerea prorociilor” despre venirea prin *Schimbare la Fata* _ Mat.17/2,3,[5].

= Schimbarea la Fata _ Mat.17/1, asa cum este scris se va fi produs *dupa 6 zile*,[coroborat _ Is. 21/11,2012], ...adica, ...trebuie inteles, ca *omenirea este in ziua a 6-a / in noaptea spre dimineata / zorii zilei a 7-a, cand Dumnezeu va fi Sfarsit Lucrarea Facerii omului, ..."nu sfarsitul lumii", ...adica, ...urmand ziua de odihna, cum este scris: ...-*Dumnezeu Si-a vazut* Savarsita / implinita / SFARSITA Lucrarea FACERII Omului* -*DUPA CHIPUL Sau* _ Gen.1/27, coroborat(i) cu _ Romania 5/14, acum, fiind abia inceputul _ Ex.3/[13],14, ...coroborat cu _ Is.6/[8],9,10; _ Ex.4/1,[10],11,2012, intrupat _ Ioan 1/1,5,11,14, ...pentru “implinirea* _ Gen.2/1-3, ... asa cum *Dumnezeu A ZIS* _ Gen.1/[26,27],28, toate acestea fiind in concordanta cu prorociile, implicit SFARSITUL Erei ASTRALE -*SOARELE in PESTI*, ...Eu fiind nascut / ridicat / venit din PESTI, ...despre care ‘s-a zis’ ca ...s-ar fi descoperit *o placuta*, continand gravata o stea venind din PESTI / Constelatia PESTI, ...despre care este scris _ Is.9/2; _ Mat.4/16.

- Sper sa nu fie nimeni suparat pentru mustrarile implicite din mesajele Mele _ Apocalipsa 3/19.

= Cu stima. -Mesia _ Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Ap. 3/22; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,[6]; 52/6 _ Moise -*Iata-Ma!; _ Romania 5/14; 10/[14 -Moise],17,[18]; _ Ioan 5/39; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; _ *Toate popoarele chemate* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Vine dimineata _ Isaia 21/11,2012; -*Iata-Ma! Iata-Ma!* _ Isaia 65/1; _ Romania 10/20; _ Ioan 4/[25],26.

Gheorghe Moise spunea...

= Previziunile bulgaroaicei Vanghelia Vanga despre Romania, [in conformitate cu Scripturile], ...care au fot secretizate / ascunse ~10 ani]:

http://www.ocultismodesoculto.com/2011_03_01_archive.html :

*O previziune importanta pentru România*:

„Românii sunt oameni speciali, dar nu mai cred în valorile lor şi, dacă mesajul le este adus de un străin, este mai bine primit decât de la unul de-al lor.”

-„Eu sunt foarte mică pentru ca el să vină la mine, aşa că eu transmit această veste, care mi-a venit de Sus.
-Să fie despachetată în luna ianuarie, ziua 24, anul 2005 şi, în cel mult o lună de zile, să fie dusă celui la care voi face referire în text. Dacă nu se va putea ajunge la el, să fie dată celor din preajma sa.
-Să vă ajute Dumnezeu!
-În bucuria acestei lumi, în România va veni cel promis lumii.
-Se va bucura întregul Pământ de naşterea lui.
-Dumnezeu îl va ocroti într-un loc, departe de locul unde se odihnesc străbunii lui, până când va veni ceasul său.
-Cu puterea de Sus va fi dăruit.
-Pământul, Apa, Focul îi vor veni în ajutor.
-O dată cu venirea lui în această lume, tot ceea ce este construit pe minciună se va nărui.
-Toate acestea se vor petrece în anul 2005. El va fi piatra de temelie pentru omenire.
-Primii care îl vor recunoaşte vor fi cei din poporul său, poporul din care el a ieşit.
-Drept răsplată, el va aduce acest popor pe cea mai înaltă culme a desăvârşirii, din întreaga lume.
-Acest popor va deveni o adevărată pildă pentru toate popoarele pământului.
-El nu va veni cu un cal rela / viu, ci cu un cal din fier, pe care singur îl va mânui.”
......................

= Asa cum "a vazut"/ prevazut "oarba" Vanghelia VANGA ...[care, orbise la varsta de 12 ani], ...deci, fara sa citeasca *Cartea pecetluita* _ Daniel 12/4,[9]}, ...in concordanta cu -"orbii vad" _ Luca 7/22; _ Isaia 35/5, ...implicit in concordanta cu "prorocii / Scripturile" _ Evrei 1/1,2,[3]; _ Romania 5/14; _ Exodul 3/14; _ Romania 10/17; _ Exodul 4/[1],10,11,2012; _ Luca 18/8, ...:

*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ Ioan 4/[25],26, ...-Acela promis _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Matei 1/18,21-23; _ Isaia 6/13; 9/1,2,6, ...[si], ...care, vorbesc celor care zic ca "vad si aud" _ Ioan 9/41; 15/22; _ Isaia 6/[8],9, ...

...despre care [si] Vanghelia VANGA a zis: ...

-*În bucuria acestei lumi, în România va veni cel promis lumii*, ...
{ _ Deuteronom 18/15,18,[19]; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Galateni 4/4}, ...

...-Dar, asa cum este scris, multi iubesc mai mult intunericul _ Ioan 1/1,5,11; 3/[16],19.

= Cu stima. -Mesia _ Ioan 4/[25],26, ...-*Cercetati Scripturile* _ Ioan 5/39; _ Galateni 4/4; _ Romania 5/14; 10/[14-Moise],17; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,[6]; 52/6 -Moise _*Iata-Ma! Iata-Ma!* 65/1; _ *Toate popoarele chemate* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012.

Gheorghe Moise spunea...

_*MIORITA* _ Prorocia Pastorului cel Bun _ Ioan 10/8,11,2012,14,[16 -prin alta tari _ Romania 10/18], ...

…pentru *aceasta vreme de stramtorare cum n-a mai fost niciodata* _ Daniel 12/1, …”vremea de pe urma” _ Daniel 12/4,[9]; _ Isaia 6/[8],9-[13].

= Daniel 11/14 _”Si o ceata de derbedei din poporul tau, se vor rascula, ca sa implineasca vedenia; Dar vor cadea”, …[potrivit] – “Vedeniei” *Pastorului cel Bun*, propovaduita ( pr)in “MIORITA”, …- Referitor la faptele “secrete / tainuite”, ale “jandarmilor palnetari”, in complicitate cu toti TOLERATII / “veneticii” _”Ce-au venit in TARA asta, si-au cerut, [si vor], pamant si apa”, …adica, despre care este scris: _ Psalmul 78/1-3:

-*Asculta Poporul Meu, invataturile Mele!…Ce am auzit, ce stim, ce ne-au povestit parintii nostri”, un *Popor de Pastori*,…[si], …prin “MIORITA”, [despre]:

=*Bacii, …cel Francian si cel Ungurean, ...

{ la care s-au alaturat in haita, si cei:
Austro-Germano-Americano-PambucCIAn },

-La apus de SOARE, ...[sfarsitul erei,
astrale - Soarele in Constelatia PESTI],

-“Marii” se vorbira si se sfatuira,
-Cum sa [Mi]-l omoare pe cel Moldo-Vlahian,
-Ca-i mai Ortoman, are oi mai multe,
-Mandre si cornute, si cai invatati,
-Si caini mai barbati, ...pe malurile ISTRULUI,
-Pe un picior de PLAI, pe-o gura de RAI,
-Unde Domnul Dumnezeu, inca de la FACERE,
-A sadit o Gradina in EDEN, spre RASARIT,
-Si a pus acolo omul pe care-l intocmise,
-Ca s-o lucreze si s-o pazeasca* _ Facerea 2/8-[15]; ...

= Da! …-Dar, ...din pricina TOLERARII “tradatorilor si vanzatorilor” de TARA si neam / Poporul ROMAN – “o semintie aleasa” _ 1 Petru 2/9, -”Poporul Tau cel sfant, n-a stapanit TARA decat putina vreme; Vrasmasii nostri au calcat in picioare locasul TAU cel sfant.” _ Isaia 63/18;

= Am ajuns ca un popor pe care nu l-ai carmuit TU, si peste care niciodata nu s-a chemat Numele Tau.” _ Isaia 63/19.

= Vai, cetatea aceea credincioasa, cum a ajuns ****! -Era plina de judecata, dreptatea locuia in ea, si acum e plina de ucigasi! Mai marii tai sunt razvratiti si partasi cu hotii, toti iubesc mita si alearga dupa plata; Orfanului nu-i fac dreptate, si pricina vaduvei n-ajunge pana la ei. _ Isaia 1/21,23;

= Cei ce povatuiesc pe Poporul ACESTA i-l duc in ratacire, si cei ce se lasa povatuiti de ei sunt pierduti. _ Isaia 3/12; 9/16.

= Dar ce vor face la urma [?!] _ Ieremia 5/26-29,31, -*Caci in Poporul MEU sint oameni rai; Ei pandesc ca pasararul care intinde laturi, intind curse , si prind oameni; …Asa ajung ei puternici si bogati. …GROZAVE lucruri, URACIOASE lucruri se fac in TARA _ Ieremia 5/30;

= Au limba intinsa ca un arc si arunca minciuna; Si, nu prin adevar sint ei puternici in Tara; Caci merg din rautate in rautate si nu Ma cunosc. _ Ieremia 9/3.

= Daca poftesc ogoare, pun mana pe ele, daca doresc case le rapesc, asupresc pe om si casa lui, PE OM si MOSTENIREA LUI. De aceea, asa vorbeste DOMNUL: _ “Iata, am de gand sa aduc o nenorocire impotriva acestui leat de oameni, …si nu vor mai umbla cu capul atat de sus, caci vremile vor fi rele. _ Mica 2/1-4; 3/11.

=*S-a dus omul de bine din Tara [?!], si nu mai este nici un om cinstit printre oameni;[?!]; ...- Toti stau la panda…;
-Mainile lor sint indreptate sa faca rau:

...CARMUITORUL cere “daruri” / danii / taxe / impozite, JUDECATORUL cere PLATA, cel mare i-si arata pe fata ce doreste cu LACOMIE, si astfel MERG MANA-N MANA _ Mica 7/2,3.

= Doamne, pe prorocii Tai i-au omorat, altarele Tale le-au surpat; Am ramas Eu singur(a), si cauta sa-mi ia viata. _ Romania 11/3, …{Dar [vezi] ce raspunde Dumnezeu ?}.

= Nu te teme turma mica; Pentru ca TATAL vostru va da cu placere IMPARATIA. _ Luca 12/32.

= Ziua vestita de toti prorocii Tai SE APROPIE! ...Atunci va fi uluiala lor.” _ Mica 7/4,[5]; ...{-*SALT in CONSTIINTA* _ 1 Petru 2/9}.

= Cu stima. -Mesia.

andreiraduM spunea...

:)
Frumosilor, chiparosilor, buna de dimineata!
... iaca a aparut si Mesia printre noi.
:)
Mesia, bun venit in ciborgspatiu! Sper sa te simtesti bine printre noi, avand in vedere ca noi suntem aceeasi, si aici, si in real life!
:)
Rogu-te, de vrei, nu mai scrie citate de prin evanghelii. Foloseste-ti minea si bucura-ne cu vorbele tale. Lasa proprocirile, ele sunt precum perpetuum mobile.

Multam de intelegere.
:)

Leonesse, sarut'mana!
:)
Bucurie de revedere.
:)
Nu pot sa fac pe "superioru'", pentru ca taman si-a facut simtita prezenta "superioru' absolut"!
:)
Asa ca... nu misc in front.
:)


alessia, sarut'mana!
Dap, ai dreptate.
:)
Uite ca ma simt atat de complexat de prezenta onoratului "mesia" ca nu mai stu' ce sa zic!
:)

alessia spunea...

:)
hei, hello, Zâmbet de Soareee!

:))
Tu eşti doar complexat de prezenţa mesianică?
Eu sunt varză!
:))
Vezi? Icişa, la tine pe maidan, aterizează cu maaareee nonşalanţă şi DUMNEZEU :)), şi Mesia...
Ţi-aminteşti, mai trecură altădată şi Azazel, şi una "mică şi-a dracu" şi...câte alte creaturi zbânţuite!
Şi toate te..."stimează" rău!
:))
Sincer, io cred că li se face şi lor, din când în când, de câte-o jumuleală zdravănă, zău aşa!
:))

Gata, am priceput: maidanul tău reproduce la scară micro ceea ce e Pământul însuşi - interfaţa dintre "rai" şi "iad", dintre "îngeri şi demoni", dintre...superior şi inferior!:)
Şi, uneori, mai derapează câte unii, în jos, în sus, care cum stă pe la creieri şi ficaţi!

Io zic că ar mai trebui reparate, totuşi, pârdalnicele alea de pârleazuri, nu?
:))

andreiraduM spunea...

:))
hei, hello, munte de frumusete!

Sic. Io nu sunt varza, io sunt conopida! (uite'asa imi arat superioritatea, na!)
:)

Mesia, stimeaza pe toata lumea. Are o inalta tinuta morala si educationala.

Recunosc, nu am citit tot ceea ce a scris, pentru ca m-a podidit "i"iluminarea instant si am trecut pe alte lungimi de unde.
Dar ii recunosc meritul ca a depus ceva efort sa scrie atat.
Poate ne face un rezumat, in bunatatea lui fara de margini!
:)


Nu cred ca doar maidanul meu o "reproduce" pe mama Gaia, cred doar ca din ce in ce mai des, oamenii simt nevoia de a iesi in evidenta cu ceva. Vor sa iasa din "turma" facand ceva mai aparte.
Un fel de teribilism, dar nu juvenil, ci preagrabitor geriatric!
:))

alessia spunea...

:))
O conopidă ţuguiată, başca "i"luminată, umblând brambura pe onde!
:))
Bine-ţi şade să te dai în halul ăsta de superior de luni de dimineaţă!
Las' tu că vine Măriuca acuşica şi ţi-o scrijeli şi ţie neşte vorbe de duh pe frontispiciu de-o vui Cufărul, nu alta!
:))


"preagrăbitor geriatric" :)) şi preaiute găsitor de adepţi plăpânzi pe la tărtăcuţe şi amarnic jinduitori, la rându-le, de oareşce superioritate, na!
:)

andreiraduM spunea...

:))
na... sunt un "superior" cu motz!
:))

Nu am mai vazut-o de ceva vreme pe Mariuca.
Mi-e dor de ea. Ia'n sa vaz ce scrilejituri are la purtator...
:)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Am dat o fugă să „prind și eu câteva albăstrele!
p.s. maaaare coadă, de asta n-am mai găsit nicio codiță..

alessia spunea...

Gata, am rezolvat problema albăstrelelor : le-am lăsat la vedere, pe Maidanul cu dragoste, spre BUCURIA noastră a tuturor!
Pup şi îmbrăţişare maaareeee şi pârâitoare :), fiindcă mă sfârtecă pârdalnica de conştiinţă...superioară :)) c-am rupt-o la fugă cu tot buchetul :))

alessia spunea...

:))
Io sunt sigură că Măriuca trebăluieşte de jor la templul celestei de mine!
:))
să vezi tu ce mi-o scrijeli şi mie pe frontispiciu, că ştii cum e - tace ce tace, dar şi când vineeeee, păzea!
:))

Marieeeaaaaaaaaaaaaaaaa!
Tu auzi cum ne sfârşim aicişa de dorul lu' tălică? :((

andreiraduM spunea...

:)
Incertitudini, sarut'mana!
Bucurie sa te revad.
Albastrele sunt muulte.
Iaca pentru tine aici
Si o imbratisare maaaaaaaaaaare, rotunda!

andreiraduM spunea...

alessia, bine ai facut! Asa se cuvine.
:)
Pe Mariuca o asteptam ca pe pita calda!
:)

pandhora spunea...

ce drag imi e sa va regasesc aici pe toti :)
imi e draga verva voastra...va imbratisez pe toti...ca doar voi m-ati invatat!:P >:D<

Anonim spunea...

o verva cu adevarat molipsitoare :))
va imbratisez cu atat drag cat puteti lua :)
vai cat rasei, UAU; de nu-mi mai simt ficatu :))
mesia "mesia" e atat de aproape, nu? AR e magnet bine rau pentru exces..de subconstient.
daca tot o da cu duhul.. atrage creierasi.. bambuciti.
"mesia" bine ai venit printre noi, si, fiind atat de doxa in scripturi.."acum ce facem?". ass, facui o blasfemie.. de muc cel mic; ma aleg cu urechi mai faine :)
clubul imbratisatorilor, eu pe "mesia" il simt asa aproape..voi? lol. "mesia" te iubesc cu stima. AR nu esti somnambul "mesia", nu? te gandesti la tot felul din atatea posibilitati posibile, mai putin posibile si deloc posibile nu? din "tot (ce) e posibil"; am si eu o verva-n mine de mai ca bigbangez :))
pup si iar pup (la voi) :))
bai, nu ma mai loghez; stiti ca sunt eu, "mesia" cosmin; "mesia", motto de jocuri: "fullfill yo destiny". pup si pe tine. am mai zis? sa ma balbai otara, cu stima :)

Administrator spunea...

:)Pita calda pentru toata lumea.
Nu-s eu in cea mai buna forma de cateva zile, dar cand ma "dreg" viu la "screjelit", negresit. :)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive