Hotarul

duminică, 9 iunie 2013



Hotarul

Caut începutul răului
Cum căutam în copilarie marginile ploii.
Alergam din toate puterile să găsesc
Locul în care
Să mă aşez pe pământ să contemplu
De-o parte ploaia, de-o parte neploaia.
Dar întotdeauna ploaia-nceta înainte
De a-i descoperi hotarele
Şi reîncepea înainte
De-a şti pâna unde-i seninul.
Degeaba am crescut.
Din toate puterile
Alerg şi acum să găsesc locul unde
Să mă aşez pe pamânt să contemplu
Linia care desparte răul de bine.
Dar întotdeauna răul înceteaza-nainte
De a-i descoperi hotarul
Şi reîncepe-nainte
De-a şti pâna unde e binele.
Eu caut începutul raului
Pe acest pământ
Înnorat şi-nsorit
Rând pe rând. 

(Ana Blandiana)

4 opinii:

Nima spunea...

>:D<

Mona spunea...

chiar exista patria macilor! :)

andreiraduM spunea...

>:D<
Sarut'mana, Nima!
Sarut'mana Mona!
:)
Dap, exista patria macilor.

Administrator spunea...

:)
AR!
Brate de maci si stoluri de porumbei calatori pentru tine!

Am nostalgia vremurilor de cand eram odata toti impreuna.

Sa ai spor in tot ce faci si frumos de-a lungul pasilor!

Imbratisare mare-mare!!! Si ma re'ntorc, sa-mi recomanzi o carte buna! :)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive