de prin lume adunate :)

luni, 2 mai 2011

 
 

...
Liubliana
 
 Venetia

 San Marco
 Monte Carlo
 Cinque Terre - via dell'amore!

 :)... tot Liubliana


43 opinii:

Anonim spunea...

Nice!
:)
Cu postarea precedentă ne-am făcut "încălzirea". Acum ne-ai băgat "în program".
Deosebit de interesante alegerile tale!

andreiraduM spunea...

:)
cam asta-i tot!
:)
prea putin timp, prea putini bani, si prea multe dorinte, nu?!
:))

Dan spunea...

Frumoase si pline de haz Andrei! Ai umblat ceva, nu gluma!!

andreiraduM spunea...

:)
Te salut, Dan!
... am umblat ceva, dar nu pe cat mi-as fi dorit!

Anonim spunea...

Nu!
Acum, depinde şi la ce te referi.
:)
Timpul e drămuit, banii...la fel, dar cred că multe dorinţe se pot împlini cu mijloace destul de puţine. Deseori, mai puţine decât ne aşteptăm.
În vara asta am de gând să plec cu cortul, la plesneală. Cu "otomobilul" din dotare, desigur. Fără fasoane, hoteluri, restaurante pretenţioase sau confort căutat cu tot dinadinsul. Când voi ajunge cu finanţele la 1/2, o iau spre casă. Simplu, incitant şi fără obligaţii. Nu'ş până unde voi ajunge, da' cui îi pasă?
:)

andreiraduM spunea...

:)
eh... usor de spus, greu de facut si "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ"!
Spre exemplu io, "mare voievod", imi doresc sa mai ajung in India, China si... Japonia!
dar tre' ceva lovele pentru astfel de dorinte, nu?

Anonim spunea...

Mda.
Io o să dau târcoale mai aproape "de casă" decât destinaţiile pomenite de tine.
Şi, fireşte, va exista mereu un "fond special", adică o sumă de rezervă, care iese din calculul acelui 1/2 ca punct de manevră la 180 grade.
:)

andreiraduM spunea...

:)
O decizie foarte buna! MERITA! Sunt atatea locuri frumoase in Ieropa.

Anonim spunea...

Adevărul e că mi-e dor de "tinereţe", când cu bani puţini făceam o grămadă de nebunii de genul acesta. Probabil că experienţa deplasărilor şi cantonamentelor pe te miri unde îmi dă un oarecare avantaj.
:)
Sigur, există şi elemente cum ar fi costurile vizitării unor locaţii, dar, mai ales, îngrămădeala de turişti şi orele pierdute aiurea la cozi, însă sunt destul de norocoasă şi am ceva spirit practic, încât mai mereu m-am descurcat.

alessia spunea...

BUCURIE peste BUCURIE azi! :)

Nu doar că te-ai întors, în sfârşit!, dar ai venit cu braţele pline de daruri: mi-am..."revergorat":) simţitor rezerva de frumuseţi!

Aaaa, cred că-mi dai voie, nu?! :)))

[Răspunsul clasic ar fi: "Ia, iaaa, serveşte-te, nu-ţi fie ruşine obrazului!", nu?! :))]

Abia aştept s-o iau şi eu iarăşi cătinel prin lume!
Numai că de data asta o iau spre nord! Deşi tot spre sud mă trage aţa, deh!

Să-ţi reuşească şi ţie planul cel văratic după pohta inimii! :)
:)

pandhora spunea...

mi-au placut fotografiile pe care le-ai ales pentru noi...exact cat sa ne faca curiosi :))
frumoase locuri ti-au vazut ochii :)

andreiraduM spunea...

:)
Blue, fata frumos colorata, ca sa evitam aglomeratia, imbulzeala si costurile mai mari, putem recurge la "turism" extrasezon.
E mai aerat spatiul, ca sa zic asa, si nici nu-ti baga mana-n buzunar pana-n... turul pantalonilor managerii!
:)
Cu cortul am incercat, dar nu a mers. Te dor toate cele, plus ca mai e si chestia aia care tine de igiena. Dar poti gasi locatii curate cu preturi destul de mici, unde sa-ti hodinesti oscioarele, musculetii si sa faci un dus de toata frumusetea!
Tineretea nu dispare atata timp cat nu ne lasam amortiti si prinsi in comoditate excesiva!
:)

alessia, BUCURIE ce-mi esti tu!
:)
Si-n nord e fain, acum depinde care nord...
:)
si in ce anotimp te deplasezi pe acolo!
Cand "dai sa pleci", anunta-ne si pe noi.

Pandhora... ai ghicit!
Am vrut sa va fac curiosi, sa va starnesc interesul sa o zbughiti si voi din tara, acum, cat se mai poate, pentru ca se anunta vremuri "apocaliptice"!
Da, ochii mei s-au bucurat in tot acest timp. Si nu numai ochii, ci si sufletul!

alessia spunea...

:) Eu, BUCURIE?! Nu văzuşi tu ce smiorcăială şi ce chirăială de BUCURIE am executat io toată ziulica de azi, de când apăruşi iară, pârdalnicule! :)

Să-ţi intre bine la tărtăcuţă: nu mai pleci neam aşa...hodoronc-tronc. înţelesu-m-ai?! Numa' cu aprobare specială de la gaşcă, da?! Şă ştim şi noi cât avem de tras, da, ei drăcie! :))


Io plec peste vreo lună, poate chiar două. Că mai am un pic şi mă caţăr pe...lampadar:) de câţi nervi mi-a produs birocraţia lor! Deja cred că la noi e parfum, nu alta! Numai cu asigurarea de sănătate m-au terminat de mai bine de-o lună şi încă nu-s toate hârţoagele la punct! :(((

În vara şi toamna asta mă limitez la UK.
Din primăvara viitoare vreau să ajung prin Suedia şi Norvegia. Dar om vedea...

Pup şi iar pup!
Noapte caldă şi mângâietoare!

andreiraduM spunea...

:)
UK!
Frumoasa, civilizata, locuri marete, impunatoare (deh' imperiu, nu?!)
dar clima oribila si oameni teleghidati!
Suedia... bun, bun!
S-a stricat intre timp, adica dupa timpul in care au invadat arabii tara.
Clima nashpa.
Norvegia... bun, bun de tot!
de clima nici ca mai vorbesc.

:)
o sa plec pe furis... tiptil, ca un strengar ce sunt, na!
:)
Abia astept sa te vad in UK. Sunt curios cu "reverberezi" pe taramul acela.
:))
Si io pup la tine.
Noapte de vis! sau Vis de noapte!
dar.. frumoase sa fie ambele variante.
:)

Rontziki spunea...

Superbe imaginile!
Cam la extreme...unele îţi taie respiraţia prin frumuseţe, la altele am făcut ochii mari şi m-am speriat puţin :))
Trebuie să le explici pe alea mai buhu, că eu chiar n-am habar ce reprezintă şi de unde sunt...Liubliana, dar e vorba de vreun muzeu...ce e cu ele?!

alessia spunea...

Am mai fost vreo două luni prin Manchester. Şi când se-arăta o rază de soare printre norii ăia joşi şi greeei, era o adevărată sărbătoare! Mă şi miram că soarele mai există, că nu l-a păpat bau-bau! :)) Iar umbrela îmi devenise deja o parte a...anatomiei, na! :))
Acum însă mă stabilesc mai în sud, la Birmingham. Aici e mai cald cât de cât. Ufff, şi io care visam la sudul Italiei! :))

Las' că vă comunic io impresiile! Şi de n-oi rezista cu psihicu' întreg, chirăi io cum trebe, şi veniţi de mă salvaţi, daaa?!:))

GARANTAT voi avea o noapte de vis! FRUMOOOS! :)

pandhora spunea...

tu...visator lucid :)

alessia: sper sa-ti fie bine acolo unde mergi...eu cel mai mult am stat un an in Canada...si cu toate ca initial un an mi se parea un timp scurt...la un moment dat mi s-a facut tare dor de acasa...oricat de ciudat ar putea parea pentru cei care nu au trecut prin asta...
ideal este sa poti vedea lumea...revenind mereu...acasa...eee...dar idealurile...greu cu ele :))
sa-ti fie bine alessia...suflet cald :)

PTRUPTRUCEA spunea...

Hai noroc!
Domnelor va pup cu DOR! :)
Mama ce-i aiceaaaaa.... Da' nu te-ai plictisit deloc bagsama!:))

Heeeei dor, dor, dor!
Fii atent ca si Eminescu o punea pa neispravita aia da Catalina sa zica:

"Ma DOR da crudu tau amor
A pieptului mei coarde
Si ochii mari si grei ma DOR
Privirea ta..." blablabla..

Oricum nu conteaza pen'ca avea proaspata in memoria amintirea din asternut lasata da bagabontu da Catalin....

Bine ai revenit Andreiule ca mi-erea DOR da tine!

PTRUPTRUCEA spunea...

Doamnilor,

cu tot respectu sa stiti ca io cre'ca_Catalina era unguroaica, ca prea avea narav.... Si numele ei e unguresc si se scrie Katalyn, da se citeste Cotolin... Stia el Eminescu..... ca doar nu era sa-i spuna Veronica, ca o dadea p-aia in fapt cu ce-a facut cu Caragiale. Alt bagabont...

PTRUPTRUCEA spunea...

Da fapt gata! M-am prins da piesa! Astea sunt personajili, e clar!

Luceafaru = Eminescu - stie toata lumea:)

Veronika = Katalyn -c'asa mi-a iesit mie

Catalin(hiclean copchil da casa-baiat, da mingi sau da pravalie - cum va place) = Caragiale

PTRUPTRUCEA spunea...

Am fost si io o data pana Giurgiu... Nashpa!
Ce tot povestiti voi p-aicea!:))

PTRUPTRUCEA spunea...

Noapte buna blogari mari!

Il trimit pa Goagalu sa afle cand a avut loc patarania dintre patzachina Veronica si ludicu Ion Luca si cand a scris Eminescul poezia. Daca e dupa, sunt dastept, iar daca a scris-o inainte, iar sunt dastept, da nu asa ca prima data, ca doar se confirma faptu ca Eminescu era geniu cu har, cu inainte vedere.

Anonim spunea...

:)))))))))))
Bre, să ne înţelegem! Era vorba despre alternativa numită "cort". Deşi, se poate dormi şi în maşină, dacă n-ai de ales...
:))
Ştiu, ai dreptate, eu m-am exprima greşit. De fapt, nu greşit ci incomplet. Mea culpa!
Dar şi matale ar fi trebuit să te gândeşti că n-o să-mi permită nimeni că campez în buricul târgului.

Doamneee, am râs cu lacrimi!! Eşti tare haios! Normal că, funcţie de situaţie, mă cazez la pensiune, motel, hotel etc. Ceea ce voiam eu să subliniez era faptul că plec cu ce-mi tre'i la mine şi fără să am o ţintă precisă, un grafic, rezervări etc.
:)
Vin să pupe fata fruntea lui de băiat cu imaginaţie maximă!
Acum fug să pun cortu' în faţa casei boborului.
Şi să fac un duş la stropitoarea din parc.
:)))))))))
Ghiont de ghiont, nah!

Anonim spunea...

Mr. Ptru,
am citit comentariile domniei tale şi mi-am amintit de Sherlock Holmes. E binevenit, îl primim şi pe el în cortul meu instalat în Piaţa Constituţiei sau...Revoluţiei sau...Victoriei - Andrei alege!
:))
Eventual, poţi să-i aduci şi pe Eminescu şi Veronica, da' vezi că nu-ncăpem mai mult de 4 persoane. Sau, încăpem, dacă trecem la "suprapuneri".
:))))))))))))))

alessia spunea...

Neaţaaa, Pandhoraaa!
Cam aşa e...Sau chiar aşa e cu…idealul cu pricina!
E tare greu să-l strămuţi pe „acasă” în altă parte! Oricât îţi tot vine de des să te duci şi să te tot duuuci dintr-un anume loc.
Uite, eu sunt acum în faza de zilnice „rămas bun”-uri lacrimogene. Când vine vorba mai ales de două lucruri: de cărţile mele şi de…porumbei!
Am ajuns cu damblageala în asemenea hal, încât zilnic tot fac şi refac grămada de cărţi fără de care îmi tot spun că n-am să pot sta acolo şi, în loc să scadă, cum ar trebui, ea tot creşte! Iar pe cele sortite abandonului nemilos, mai am un pic şi le iau la pupat şi-mbrăţişat :))
De familia de porumbei aciuată de ani buni în aerisirea de la debaraua de lângă bucătărie, nici nu-ţi mai povestesc câte smiorcăieli îmi produce! Le tot ţin io zilnic speech-uri că o să le fie bine şi fără să le pregătesc io masa, şi fără să mai stăm mereu la taclale, dar…asta e…

Ete-aşa ne tot ataşam noi cu trup şi suflet de toate alea, de parcă nu s-ar putea întâmpla să închidem ochii chiar în secunda următoare şi toate-toate să meargă perfect înainte şi fără preţioasele noastre fiinţe, NA! :)

andreiraduM spunea...

:)
'Neata, frumosilor, chiparosilor!
:)
Rontziki, imaginile respective din Liubliana sunt ale unei case destinata rockului, sau ceva de gen'.
Nu-i stiu povestea, insa asa a decis designerul sa o aranjeze. Aceasta cladire cu fetele acelea schimonosite (facute, cred, din gips) este asezata langa hotelul-puscarie. Un hotel puscarie de toata frumusetea, se numeste Celica. Si nu e nici scump!

alessia spunea...

Drag Ptruptrucea, puişor,
Tre’ să fii toreador,
Ori un vajnic matador
Ca să lupţi cu dorul DOR!
Nici măcar Apolodor
Nu făcu vreun coridor
Ca să zbori ca un condor
Dincolo de „te ador”
Şi nicicând să nu te dor
Ăle toate, domnilor,
De la bătături la suflet,
Cum zice şi la...pamflet,
NA! :))

andreiraduM spunea...

:)
Pandhora, eu am stat ceva timp in Africa de Sud si nu m-as mai fi intors ever-never...
si am mai stat destul timp si in Italia si iar nu m-as mai fi intors ever-never. In tarile nordice nu as fi ramas nici in ruptul capului.
:)
In UK nu mi-a placut de nicio culoare... nici mirosul, nici vibratia pamantului si nici oamenii!
Habar nu am de ce.

alessia, am avut o noapte minunata, dar voiam sa fie mai lunga...
:)
Pun pariu ca nu vei face multi pureci pe acolo, asa cum te stiu io pe tine!
:))

andreiraduM spunea...

Ptruptrucila, hai noroace!
:)
Eminescu stia el de ce o pune pe "neispravita" sa zica asa...
:)
Cica dorul este, spun profesionistii, o reactie emotionala, generata de mediatori biochimici,care scoate din ungherele memoriei scenele cele mai placute!
:)
Amu' ma intreb de unde interesul tau pentru relatiile amoroase a lui Eminescu?!

andreiraduM spunea...

Blue, :)))
nu m-am gandit la ce te-ai gandit tu, ceea ce-nseamna (si se confirma) ca imaginatia ta este mult mai bogata decat a mea!
:))
Pupici mai vreau!
:))

andreiraduM spunea...

:(
alessia, nu te mai las sa pleci!
Ori cu babuce, ori deloc. Cui le lasi? Cine le va hrani?
A?!

DUMNEZEU spunea...

Doamneeeee... Domnul de Mine, Frumoasa e gradina Mea... :))
Buna dimineata iubitii mei copilasi, preafericitilor, nazdravanilor...

Merge blogareala, merge?

Trecui pe-aici caci m-a invocat Stanjenelu: "Doamneee, am râs cu lacrimi!!"
Razi copila, razi! Ca-ti sade bine!
:)
Alessia te aDOR!
Andreiule bine ai venit!

Karla spunea...

waw, trebuie sa fi fost o super-calatorie! Te-ai intors cu bateriile incarcate, j'espère...

Nu cumva ai trecut si pe langa casa mea?:))) Ca azaleea din a treia poza e taman ca a mea!:))))

alessia spunea...

'Neaţaaa, zâmbet de Soareee! :)

Io pe la 4 dimineaţă eram mai zglobie ca aseară! Faină-i, totuşi, şi civilizaţia asta tehnico-ştiinţifică: noroc că se inventară căştile şi scaunele ergonomice solide, rezistente la...valsuri, şi tangouri, şi chiar la...zboruri, că altfel sectoristu' cartierului ar fi avut, bietul, o noapte cam agitată! :)))

...

:))

Ştii că tocmai îmi fermenta în tărtăcuţă ideea că aş putea pleca cu autocarul, ca să pot aranja cu un nene-şofer să mă lase cu...babucele la bord?!
:)
Da' aş face pe drum vreo 5 zile şi s-ar putea să-şi ia lumea călătoare...lumea-n cap cu mine şi cu stolu' meu de...păsărele! :)

Şi-i şi naşpa că tocmai sunt şi doi puiuţi mici, mici ai babucelor mele...Nu ştiu, văd io cum o-mbârlig! :)
Acolo ar fi fain, că voi sta la casă, am grădină mare, pomi, locuri faine de cuiburi pentru babuce...
Aoleaoooo, am luat-o razna de tot pe arătură, na! :))

...

Şefuuuu'! Dacă mă aDORi, ajută-măăăăăă, să rezolv problemeleeeeee! :))

alessia spunea...

:))
Vaaai, vai ţieeee, mister Ptruuu!!!
„paţachina Veronica”?!?
„bagabontu’” Caragiale?!?

Vaaai, vaaai, vaaaaaaai!...Ce păţi sufleţelu’ lu mătăluţă, bre?!
Unde rătăcişi mândreţea de simţire daco-mioritică, a?!?
Poate pe la…Giurgiu?!
Of, of, măi, măi…Vezi dacă nu te potoleşti şi tot umbli fleaura prin lume, vezi?!

:))

andreiraduM spunea...

:)
ohoooo, ManZeu, scump la vedere mai esti!
Cata onoare pe sufletul meu sa fii printre noi.
Te salut cu aplomb si respectul cu.. venit!
:))
Ca tot esti pe aici, ce parere ai de cele trei evenimente mondiale, a?!
Da, Gradina TA este MINUNATA!

alessia, imi imaginez situatia si rad ca... dementul!
:)

andreiraduM spunea...

Karla, sarut'mana!
nope, nu am trecut pe langa casuta ta frumoasa, dar data viitoare nu te mai iert!
:)
Bateriile s-au descarcat instant cand am dat nas in nas cu realitatea din Romania si nu numai...

fly2sky spunea...

Frumoase si diverse imagini ne-ai adus..:) Recunosc ca te invidiez un pic..:)

andreiraduM spunea...

:)
Fly, sarut'mana!
si eu te "invidiez" un pic!
:)

cosmin spunea...

pai da, e ok e ok.
andreiradu si M pe deasupra; salam salam (ma balbaiii) salut; nebunia face sa recunosti (entuziasm) si impiedica sa fii (simt de proprietate).

andreiraduM spunea...

:)
salam salam, te balbaii; dislexia te face sa recunosti (ce nu poti) si te impiedica sa ai (ce nu ai).
Cosmin, salutare!
:)

cosmin spunea...

http://www.imdb.com/title/tt1258197/
examenul e sa cauti cel putin, ca sigur este; sa fii atent sa nu scapi din ce este; sa fii in stare de veghe ca poate trece si iti scapa
(am mai spus-o cand ti-am aparut pe firmament si cad in comun si mai departe in derizoriu; repetentie).

alegerea continuu gresita se autoermetizeaza intr-un hellcube (cutia pandorei), poate ti-e cunoscuta foarte cunoscuta serie; e taiat matu sa ma exprim ca ancoratii - nodul gordian de corpul ascensional (meduza).
te salut homoluminariciule (ma prefac multisimulant sa-ti intru-n greata..aa..nu-mi ese; mai bine sunt eu si n-apuca greata pe nimeni). dar chiar te-ai perfectionat in impertinent. te asigur ca examenul asta l-am trecut impreuna. chiar am mai putea invata cate ceva unul de la altul; mai exact tu de la mine ca sa incepem.

cosmin spunea...

na, cum am iesit de la tine, am intrat pe tracker-ul preferat http://tracker.xplor.ro/browse.php si..:
http://www.youtube.com/watch?v=P1GRO31ve5Q&feature=player_embedded#at=124

ne pun sa empatizam cu papagalii sau se bucura ca ne-am depasit conditia??

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive