Vikend frumos, tuturor!

sâmbătă, 4 iunie 2011




Colin Hay - Beautiful World

20 opinii:

pandhora spunea...

de abia imi beau cafeaua...mai fac cate o vizita pe aici...sigur...as fi preferat sa fiu...intr-un loc cu verdeata...si ma gandesc la padure :D...dar nu sunt :)
sper pentru tine sa ai un w-end departe de orasul de beton...un w-end cum iti doresti sa fie andrei :)

andreiraduM spunea...

:)
sarut'mana, pandhora!
Bucuros tare de vizita.
nope. azi sunt consemnat si eu, asadar ma voi "zbate" intre betoane!
Dar imi culeg nevoia de verdeata privind pe geam la copaci...
adica "ma amagesc"
:))
Iti multumesc.
Si tu sa ai un sfarsit de saptamana frumos, in masura in care se poate.
De conditionari nu putem scapa daca nu ne refugiem din sistem!
Si cred ca nici atunci nu scapam de conditionari...
:)

Dan spunea...

Si voua la fel dragilor!
Pentru cine e mai "copt", prin anii '80 erau niste tigari sârbesti care aveau mare cautare, de contrabanda evident: Vikent se chemau.

andreiraduM spunea...

:)
Danule, te salut!
:))
Habar nu aveam de existenta acelor tigarete.
Un sfarsit de saptamana minunat!

pandhora spunea...

alessiei i-am lasat o gura de cafea...stiu ca ii place...i-am lasat si o bucatica de ciocolata :)
pe tine te vad in fata unei cesti cu ceai englezesc...mi-ar placea sa fumezi pipa...dar...nu te vad un vicios :))

andreiraduM spunea...

:))
Si mie imi place cafeaua - cea turceasca, facuta la nisip.
Dar acum as bea un "ceai" cu gheata compus din: lamaie, miere, scortisoara!
:))
Vicii?
Am multe si profunde! Unul dintre ele ar fi: "datul cu bata".
Nu am fumat pipa, dar mai am timp, nu?!
Cand imi voi lasa barba sa-mi creasca, precum a Bunului, voi incepe sa fumez pipa!
:))
alessia cred ca s-a dus dupa "mahomed", ca nu misca-n front!
Poate o va ademeni mirosul de cafea...
:))

IULISA spunea...

Weekend minunat cu multe realizari si bucurii

pandhora spunea...

nu m-am gandit nicodata ca "datul cu bata in balta" poate fi un viciu :)))
sa inteleg ca esti dependentde...viciul tau :))
nu am baut cafea la nsip niciodata...o sa beau daca voi merge in Turcia...dar nu vreau sa vad Turcia...bunicii mei beau la mare cafea la nisip...dar eu eram prea mica pentru cafea :)
iubesc mirosul cafelei...mai mult decat cafeaua :)

andreiraduM spunea...

:)
Iulisa, multumesc frumos.
Asa sa fie.
Si doresc acest lucru tuturor!
Sa fie fiecare sfarsit de saptamana o minune.

andreiraduM spunea...

:)
dependent?
Posibil!
Mai degraba... interdependent, eu aflandu-ma in capul batei (ca sa zic asa)!
:))

Dap, mirosul cafelei m-a cucerit si pe mine. Are natura un fel de a ne ademeni cu totul special.
Are trucuri pentru fiecare receptor al fiintei noastre.
:))

pandhora spunea...

da...trucuri...adevar graita-i :)
suntem conectati la natura altfel nu cred ca am observa ceva...nu am simti nicio placere gustand,mirosind,atingand....ne atarg ciresele pentru ca se ivesc rosii printre frunzele verzi...daca am fi scurt-circuitati...am trece nepasatori pe langa savuroasa combinatie :)
cred ca mai gasesc in frigider ceva din combinatia asta atragatoare :))

Sorin spunea...

Salutare Andrei !
Weekend de poveste man ! adică basm cu Făt Frumos nu din cea cu căpcăuni !!
Prima poză denotă că suntem o planetă de căscaţi sau de flămânzi ? Azi cred că de căscaţi (în sensul bun).

Pentru Dan , cumpăram cartoane întregi şi multe adică , de la Turnu Severin . Erau foarte apreciate la vremea lor , acum nu mai sunt . Ce vremuri ...

Nima spunea...

Zile frumoase pentru odihna !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Weekend excelent și mult soare!

Irina spunea...

Buna Andrei, iti doresc si tie un weekend linistit, cat a mai ramas din el :)

Florin spunea...

SALUTARE MAN,
multumesc pentru vizite si mesaje, din pacate timpu` nu-mi mai lasa portite nici macar sa las un mesaj, sunt si acum duminica, la ora 19:25 la birou, nu stiu cand plec dar stiu ca voi continua si acas`, ca dealtfel asa cum o fac de ceva vreme :((
Salutari si zile linistite !

Sophie spunea...

a fost un wkd destul de relaxant sa vedem ce ne asteapta luni :); saptamana frumoasa!

Anonim spunea...

:)
Buna de dimineata, frumosilor, chiparosilor!
Dap... o noua saptamana!

Sophie, sarut'mana!
Fie o saptamana plina de surprize placute.
:)


semneaza... andreiraduM
Goagalul ma saboteaza "again".
Florin, te salut man!
Cu mult bucurie ca ai dat un semn de viata.
Spune-mi unde se afla biroul asta al tau si vin sa te "rapesc", sa-i dau si "doua-n freza" sefului...
Este indamisibil la ce chin te supune.
Ma bucur ca esti bine. Ma bucur ca ai dat un semn.
Toate cele bune, man!


Irina, sarut'mana!
Multumesc. Sa ai o saptamana zglobie si fericita.

Colt de rai, sarut'mana!
Saptamana sa-ti fie bucurie.

Nima, sarut'man!
De odihnit ne vom odihni "pe lumea cealalta" o eternitate... zic eu. (cel putin fizic)!
Asa ca pe lumea aceasta sa ne "agitam" cat ne tine carcasa si tartacutza!
O saptamana inteleapta, iti doresc.


SoriN-ule, te salut man!
:)
Lasa ca nu strica si cate un "capcaun"... e ca "sarea-n bucate"!
:))
Uite ca la "cascati" nu m-am gandit.
O alta perspectiva, interesanta si aproape de ... realitate!
:))
O saptamana precum ti-o doresti!

Pandhora, sarut'mana!
Nu numai ca suntem conectati la natura "volens-nolens", chiar suntem parte din ea!
o saptamana precum cockteilul tau apetisant.
:))

Anonim spunea...

p.s. comentariul de mai sus apartine lui andreiraduM.
Goagalul iar se joaca din lipsa de preocupare.
:)

Sophie spunea...

ai avut dreptate- lunea a fost cu surprize

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive