Fil(l)me... The Girl with the Dragon Tattoo

luni, 20 februarie 2012


— Gata cu traiul in puf asigurat de bunul domn Palmgren. De azi inainte vei primi o alocatie lunara si imi vei aduce chitante pentru cheltuieli.
Daca nu ies socotelile,voi presupune ca ai cheltuit diferenta pe droguri.

    Sunt pe cont propriu de cand aveam 10 ani.
    A avut statul grija de tine.

     Ce-ar fi sa incepem cu asta? Tu faci ceva pentru mine,iar eu fac ceva pentru tine.


    Asa se comporta oamenii normali. Desfa fermoarul.


Varianta suedeza, in opinia mea, este mult mai buna decat cea hollywoodiana...

14 opinii:

Septembrie spunea...

E o serie de trei filme. “The girl with the dragon tatoo”, “The girl who played with fire” şi “The air castle that was blown up” . Un film destul de crud...

andreiraduM spunea...

septembrie, sarut'mana!
Bun regasit.
Eu l-am vazut doar pe acesta.
Si celelalte sunt suedeze?!
Este un film ce reda fidel realitatea... fara floricele, fara ghirlande.
Lumi paralele, fara sa avem habar de ele...

Septembrie spunea...

Da, sunt tot suedeze. Şi întradevăr, nu are floricele (în afară de cele tatuate)..:)) Caută şi restul părţilor...o să rămâi surprins...

andreiraduM spunea...

MULTUMESC MULT!
Le voi cauta negresit.
Pup cu drag.
:)

Septembrie spunea...

Uite, găseşti aici:
http://millenniumtrilogy.wikia.com/wiki/Millennium_Trilogy

andreiraduM spunea...

Sarut'mana.
Mi-e mai usor.
Raman datooor.
:)

Septembrie spunea...

Eeee, cu un braţ de ghiocei..:))

karma police spunea...

eu nu l-am vazut pe cel suedez din pacate dar cel american mi-a placut iar tipa care joaca in rolul principal mi s-a parut geniala..e interesant filmul oricum

andreiraduM spunea...

Karma, bun gasit!
Da, filmul merita vizionat.
Multam de vizita.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Mulțumesc de invitație și
tot odată de vizită!
O după amiază cât mai frumoasă îți doresc!

Unknown spunea...

Cred că sunt în urmă cu lumea în care trăiesc... nici măcar nu am auzit de film ... da interesat titlu.

C.L.M. spunea...

Ca fain e:D :X o sa-l iau si eu sa ma uit:D

seara faina:D

Sorin spunea...

Te salut , man !

Eu am de ceva vreme scos filmul dar nu l-am văzut . Este varianta americană (cu Daniel Craig ,2011) dar nu ştiam ca este o serie .
Deci merită ,zici . Mulţam !

Seară senină !

Dan Ioanitescu spunea...

Buna Andrei,
N-am vazut si n-am opinii..:)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive