stire de ultima ora... pentru spiritualisti

miercuri, 23 martie 2011

Gurumic Oreste din poveste isi pregateste intrarea in "tromba" la "Antene" - informatie ... "pe surse"
:)
Sursa foto: grupul "para cel sus"

Sunt curios ce pozitie politica va adopta in aceasta situatie, tinand cont de faptul ca antenele (toate) sunt posturi de televiziune numite de catre Boccelmitic "de atac"!

6 opinii:

Se-cret spunea...

Or(i)este spritualist ori ziarist sau ambele!

andreiraduM spunea...

:)
Salut, se-cret!
Pai e "poli si valent"... totul se rezuma strict la partea materiala.
Spiritualitatea secolului XXI a facut un contract "pre nupial" cu partea materiala. Unde este spiritualitate, hop si banul.

Dan Ioanitescu spunea...

:))
Oreste file de poveste...Cu cantec.
Exista o legaturica in toate.

Andreiule,
Sunt inca viu dar nu imi mai ajunge timpul.
Stau pe-aproape.
Am venit sa te contrasalut.:)
Asadar te contrasalut.
:)

andreiraduM spunea...

:)
Bunule, scump la vedere mai iesti.
Multam de contrasalut, il pastrez precum o floare rara!
:)

Gabi spunea...

Nu ma mai mira nimic de cand a ajuns Adrian Ursu, zeul somnului, la Antene.

andreiraduM spunea...

:)
Gabi, salut!
Iti multumesc ca mi-ai amintit porecla individului "zeul somnului)... ma tot chinuiam sa mi-o reamintesc.
:)
Nici pe mine nu ma mai mira.
Insa nu-mi pot stapani curiozitatea in privinta guruluimic - ce format va avea emisiunea si pe cine va mai ataca politic, pentru ca pe arena labeunu, tinta principala a lui era Iliescu si mogulii!
:))
Acum ma mai gandesc, cum de mogulul Voiculescu l-a acceptat... sau merge pe principiul (cu cat mai multi adversari de partea mea, cu atat mai bine)!
Romania este un izvor nesecat de senzational, asa se explica cum draqu nu a murit in fasa tembeliziunea poporului otembelizat la modul real!
:)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive