... iubirile secolului XXI!

vineri, 1 iulie 2011


You're so hypnotizing
Could you be the devil, could you be an angel
Your touch magnetizing
Feels like I am floating, leave my body glowing

They say be afraid
You're not like the others, futuristic lover
Different DNA, they don’t understand you


You're from a whole another world
A different dimension
You open my eyes
And I’m ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love, and fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, you're an alien, your touch so far away
It’s supernatural, extraterrestrial

You're so supersonic
Wanna feel your powers, stun me with your lasers
Your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole another world
A different dimension

You open my eyes
And I’m ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love, and fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, you're an alien, your touch so far away
It’s supernatural, extraterrestrial

There is this transcendental, on another level
Boy, you're my lucky star
I wanna walk on your wave length
And be there when you vibrate
For you I risk it all… all

Kiss me, k-k-kiss me
Infect me with your love, and fill me with your poison
Take me, t-t-take me
Wanna be your victim, ready for abduction
Boy, you're an alien, your touch so far away
It’s supernatural, extraterrestrial

Extraterrestrial
Extraterrestrial
Boy, you're an alien, your touch so far away
It’s supernatural, extraterrestrial
...

16 opinii:

Solidaster spunea...

Cuvintele,piesei sunt un pic,c.am ciudate.Recunosc ca la prima auzire,am savurat,ritmicitatea piesei si nu am dat importanta la cuvinte.Acum privesc cu alti ochi.Muzica,este instrumentul cel mai puternic,de a manipula,creerul nostru,si de a genera mai tarziu,fapte.Nu stiu daca ai vrut sa scoti in evidenta ceva,sau pur si simplu sa scultam o muzica.Sfarsit de saptamana linistit.

shakuka spunea...

cred ca a vrut sa sublinieaze ciudateniile secolului in materie de muzica :)

pandhora spunea...

ritmul asta are ceva hipnotic dincolo de cuvinte...dar mie imi place...
cred ca poti face dragoste pe muzica asta foarte bine...sau nu...sau nu doar atat...

un w-end cu soare iti doresc andrei :)

DELIA spunea...

weekend de vis pt tine!

iri spunea...

ador cantecul asta, dar clipul oficial nu-mi place deloc deloc :(

Florin spunea...

Mai traiesc Andreiule :) dar in alta dimensiune :)) Am o problema cu timpul :D

Sa fii iubit !

Sophie spunea...

interesant :)

Anonim spunea...

Bun regasit, frumosilor, chiparosilor!

Sophie, sarut'mana!
Dap... interesant si intrigant in acelasi timp.
:)

Florin, man, bucurie mare. Ma bucur ca ai dat un semn.
Mama lui de timp! Spor si bafta in tot ceea ce faci. Si... din cand in cand... mai da si tu un semn. Mic.
:)
Toate cele bune!

Iri, sarut'mana!
Si mie imi place melodia, insa nu am putut face abstractie de mesajul ei...

Delia, sarut'mana!
Iti multumesc. A fost aproape de ... vis.
:)
O saptamana minunata iti doresc!

Pandhora, sarut'mana!
:)
ce sa zic? hm... poate daca s-ar intampla intr-o nava spatiala.
:)
Am vazut filmul Paul... cred ca lui i s-ar potrivi mai bine!
:))
O saptamana plina de bucurie, iti doresc!

Shakuka, sarut'mana!
:)
... pe aproape. Ciudatenia rezida mai mult in faptul ca sapiensii secolului XXI isi traiesc mai mult iubirile imaginare, recurgand la tot felul de artificii, accesorii etc.

Solidaster, sarut'mana!
:)
Dap. Melodia este faina... reverbereaza foarte bine in universul interior al sapiensului, insa mesajul este cel care m-a surprins pe mine foarte tare...
Si nu este unul "accidental". De privim bine in jurul nostru acest "sens" este implementat incet incet in muzica, cultura, arta etc.
Dorinta omului de a fi orice altceva decat om este din ce in ce mai evidenta.
:)
O saptamana minunata, iti doresc.

(AR)

C.L.M. spunea...

Katy Perry e plina de surprize:))

Mersi de vizita si de sfaturi:D

alessia spunea...

Uuuuuu!...Asta-i "iubire" buhuhuuuuuu! :))

Mă duc fuguţa să şterg cu usturoi portiţa de la Maidanul cu dragoste! :))

fly2sky spunea...

Bun regasit! Pare a fi versiunea moderna a Catalinei visand la Luceafar :)) O saptamana faina si tie..sper sa am ceva timp de blogosfera pentru ca mi-a fost dor :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
O săptămână plină de bucuri să ai!

Dan Ioanitescu spunea...

Buna seara Andrei.
Buna seara tuturor chiparosilor lui Andrei!
:)
Dragul meu chiparos,:)
Sincer? Te invidiez ca ai gasit cantecul acesta carui text face cat 100 de dezbateri spirituale...CEL PUTIN :))

andreiraduM spunea...

:)
Buna de dimineatza, Bunule!
... sa stii ca nu m-am gandit la acest aspect, dar AI DREPTATE!
:))
O zi minunata sa ai.

Colt de rai, sarut'mana!
Multumesc frumos, si la tine saptamana sa fie minunata.

Fly, sarut'mana. Cat ma bucur sa te revad.
Mi-ai lipsit.
Da... pare ceva de genul, insa mult mai sofisticat, adecvat epocii pe care o parcurgem.
O saptamana frumoasa si bucuroasa sa ai.

munte de frumusete, sarut'mana!
:)
Vezi sa nu stergi in exces cu usturoi, e posibil sa se lipeasca fara de voie energiile acelea...
:)

CLM, sarut'mana!
si eu iti multumesc de vizita.
Nu stiu daca Katy este culpabila de mesajul melodiei...
:)
Dar e o figura. Ar putea face echipa buna cu lady gaga.
:)

INCERTITUDINI spunea...

Dacă îmi place pe lumea asta ceva , enorm de mult, este dansul!!
M-am distrat !!
Mulțumesc !!

cosmin spunea...

alessia, ochi de caprioara, dupa ce sorb usturoiu', sa ma astepti cu o dulceata de capsune :)
andrei, dragut cantecel, pentru copii ;)
fly2sky, luceafarul olandez zburator.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive